1426-01 Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
1426-01
Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
Inleiding
laatste wijziging 01-05-2024
9.280 beschreven archiefstukken
243 gedigitaliseerd
totaal 10.786 bestanden
Inventaris
1.17. P
Plutostraat ong.; overslag van afvalstoffen, 1994-2004. Zie inv.nr. 5115.
6009-6009 Polluxstraat, 1951-1967
1426-01 Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
1. Inventaris
1.17. P
6009-6009
Polluxstraat, 1951-1967
Datering:
1951-1967
Uiterlijke vorm:
1 omslag
laatste wijziging 27-04-2024
Polluxstraat 11; garage met benzineopslag, 1953-1974. Zie inv.nr. 1301.
Polluxstraat 11; herstelinrichting voor motorvoertuigen, 1995. Zie inv.nr. 8353.
Polluxstraat ong.; boek- en steendrukkerij, 1951. Zie inv.nr. 881.
Prinses Margrietplantsoen 10, 11 en 12; benzinestation, 1963
laatste wijziging 01-05-2024
9.280 beschreven archiefstukken
243 gedigitaliseerd
totaal 10.786 bestanden
Kenmerken
Datering:
(1875) 1906-2011
Beschrijving:
Inventaris van het archief met vergunningsdossiers van de gemeente Den Haag in het kader van de Hinderwet en de Wet milieubeheer
Omvang in m¹:
110
Auteur:
DSO (1990); DSB (2011); HGA (2022)
Openbaarheid:
Geheel openbaar
laatste wijziging 01-05-2024
9.280 beschreven archiefstukken
243 gedigitaliseerd
totaal 10.786 bestanden