1426-01 Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
1426-01
Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
Inleiding
laatste wijziging 27-04-2024
9.280 beschreven archiefstukken
243 gedigitaliseerd
totaal 10.786 bestanden
Inventaris
1.1. 1e - 3e
1e Van den Boschstraat 4-6 (even nrs.); bewaren van radioactieve stoffen, 1962. Zie inv.nr. 765.
1e Van den Boschstraat 300; kantoorgebouw, 1971. Zie inv.nr. 6611.
92-94 2e Messstraat, 1921-1968
1426-01 Dienst Stadsbeheer: Hinderwet- en Milieuvergunningen
1. Inventaris
1.1. 1e - 3e
92-94
2e Messstraat, 1921-1968
Datering:
1921-1968
Uiterlijke vorm:
3 omslagen
laatste wijziging 14-12-2018
3e Van den Boschstraat 2 en 4; bewaren van radioactieve stoffen, 1962. Zie inv.nr. 765.
laatste wijziging 27-04-2024
9.280 beschreven archiefstukken
243 gedigitaliseerd
totaal 10.786 bestanden
Kenmerken
Datering:
(1875) 1906-2011
Beschrijving:
Inventaris van het archief met vergunningsdossiers van de gemeente Den Haag in het kader van de Hinderwet en de Wet milieubeheer
Omvang in m¹:
110
Auteur:
DSO (1990); DSB (2011); HGA (2022)
Openbaarheid:
Geheel openbaar
laatste wijziging 27-04-2024
9.280 beschreven archiefstukken
243 gedigitaliseerd
totaal 10.786 bestanden