Het Haags Gemeentearchief is er voor u. Daarom horen we graag wat u van onze producten en diensten vindt. De looptijd van de vragenlijst is week verlengd tot 30 november.

Kinderen in een schoolbus, fotopersbureau Van den Heuvel

Waar bent u tevreden over en wat kan er beter? Tot 30 november kunt u anoniem uw mening geven door het invullen van een online vragenlijst. Bij de vragen naar waardering van de dienstverlening vragen wij u steeds een rapportcijfer te geven, dat wil zeggen een cijfer van 1 tot 10, waarbij 1 staat voor 'zeer slecht' en 10 voor 'uitmuntend'. Het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 10 minuten.

Naar de vragenlijst

Alvast hartelijk bedankt,
Haags Gemeentearchief

De kwaliteitsmonitor is ontwikkeld door de Branchevereniging Archieven in Nederland (BRAIN) voor Nederlandse archiefinstellingen en wordt elke 2 jaar gehouden.